bize ulaşın

formu temizle
gönder

Tebrikler

Mesajını başarılı bir şekilde iletildi.

Tamam

Satış & Pazarlama

Müşterilerini Tanıyan Süper Çalışan
Açıklama
Satılan ürün ile onu alacak olan kişilerin arasında bir köprü görevi gören satış pazarlama danışmanları, bir ürünü satmanın sadece ürünün özellikleri ve kalitesine bağlı olmadığını gayet iyi bilirler. Ürünün yanında güvenilirlik, iyi hizmet, destek ve müşterileri iyi tanımak da satışı etkileyen önemli unsurlardandır. Müşterilerini Tanıyan Süper Çalışan Eğitimi müşterilerle iyi ilişkiler kurmanın ve müşterilerin istek ve ihtiyaçlarına yönelik iyi çıkarımlar yapabilmenin işe olan olumlu etkilerinden bahsediyor.
İçerik
  • Müşterileri Tanıma Becerilerini Geliştirme
  • Müşteri İhtiyaçlarını Araştırma
Özellikler
  • Tüm Çalışanlar
  • Mobil Uyumlu
Kazanımlar
  • Müşteri Odaklılık
  • Marka Yönetimi
  • Etkili İletişim
  • Başarı Odaklılık
  • İş Yönetimi
Diğer Satış & Pazarlama Eğitimleri

Satış & Pazarlama

Satış Danışmanının Zamanı Nasıl Geçer?
  • EINSK0802C081
  • 10 Dakika
  • 81 Ekran

Satış Danışmanının Zamanı Nasıl Geçer?

Açıklama
İsminden de anlaşılacağı gibi satış danışmanlarının temel işi satmaktır. Mesleki Yeterlik Kurumu'nun yayınladığı Satış Danışmanlığı Ulusal Meslek Standardı'ndan hareketle hazırlanan bu eğitim, satış danışmanlarının marka yönetimindeki ve müşteri memnuniyetindeki rollerine değinirken iş sağlığı ve güvenliği, çevre ve ürün güvenliğinin sağlanması, iş organizasyonu ve satış süreçleri gibi sorumluluklarını inceliyor.

Satış & Pazarlama

Görsel Mağazacılık
  • EINSK0803CO65
  • 11 Dakika
  • 65 Ekran

Görsel Mağazacılık

Açıklama
Günümüzde dikkat çekici bir vitrinin önemi ve gücü küçümsenemez. Vitrin ve ürünlerin sunumu alıcıları sadece mağazaya girmeye değil, aynı zamanda satın almaya da teşvik eder. Güçlü bir satış aracı olan görsel dilin evrensel görsel düzenleme ilkeleri çerçevesinde oluşturulması gerekir. Görsel Mağazacılık eğitimi müşterilerin gözüne hitap edecek ve onları potansiyel alıcılara dönüştürecek mağaza düzenlemelerine yer veriyor.

Satış & Pazarlama

Müşteri İlişkilerinde Normlar
  • EINSK0804C094
  • 16 Dakika
  • 94 Ekran

Müşteri İlişkilerinde Normlar

Açıklama
Müşteri ilişkilerinde normlar, firmaların müşterileriyle etkileşimde bulunurken uymaları gereken kabul edilmiş davranış kurallarıdır. Bu normlar, firmaların müşterilere nasıl davranmaları gerektiği konusunda genel bir standart oluşturur ve müşteri memnuniyetini artırmaya yardımcı olur. Aynı isimli bu eğitimde, güncel müşteri istek ve beklentilerinin odağında doğru ve etkili müşteri iletişim teknikleri ile nasıl üstünlük elde edilebileceği konusu işlenmektedir.

Sıkça Sorulan Sorular

Piyasanın en kaliteli özel eğitim üreticisiyiz ve nitelikli eğitimlerden oluşan bir kataloğa sahibiz. Eğitim yönetimi ihtiyaçlarınızı karşılamak için özgün ve kullanıcı dostu bir LMS sistemi sunuyoruz. Müşterilerimize gösterdiğimiz özenle, tüm dijital eğitim ihtiyaçlarınıza en hızlı şekilde yanıt veriyoruz.

Kurumunuza özel eğitim üretmenin yanı sıra ihtiyaçlarınıza uygun katalog eğitimleri sunuyoruz. Etkili öğrenme deneyimleri sağlamak amacıyla geliştirdiğimiz LMS Eğitim360 ürünümüzle ise eğitim süreçlerinizi daha verimli hale getiriyoruz.

Özel eğitim hizmetimizden faydalanmak için bizimle e-posta veya telefon yoluyla kolayca iletişime geçebilirsiniz. Talebinizi aldıktan sonra, ihtiyaçlarınızı detaylı bir şekilde analiz eder ve size en uygun eğitim çözümlerini sunarız. İçeriğinizi titizlikle inceledikten sonra, eğitim hedeflerinize uygun olarak hazırladığımız teklifimizi sizinle paylaşırız. Onay sürecinin tamamlanmasının ardından çalışmalarımıza başlarız. Sürecin her aşamasında sizinle düzenli olarak iletişim halinde olur, geri bildirimlerinizi alır ve onayınızı alarak ilerleriz.

Sitemizde yer alan katalog eğitimlerinden ilginizi çeken içerikleri kiralamak veya satın almak için bizimle e-posta veya telefon yoluyla iletişime geçebilirsiniz. Eğitimlerin fiyatlandırması ve sunulacak teklif, kullanıcı sayısına bağlı olarak değişiklik gösterebilir. Bu nedenle, eğitimleri kaç kişiyle kullanmayı planladığınızı belirtmeniz, size en uygun teklifin hazırlanması açısından önemlidir. Talebiniz doğrultusunda detaylı bilgi sağlayarak süreci en verimli şekilde yönetmenize yardımcı olabiliriz. Kiraladığınız eğitimleri kullandığınız LMS sistemine yükleyebilir veya [e]instein imzalı LMS Eğitim360’ta deneyimleyebilirsiniz.

Ücretsiz deneme sürümümüzle LMS Eğitim360’ı risk almadan deneyebilir, ihtiyaçlarınıza uygun olup olmadığını değerlendirebilirsiniz. Deneme süresi boyunca tüm özelliklerimizi keşfetme ve sizin için ne kadar uygun olduğunu görme fırsatınız olacak. Deneme sürümünü başlatmak için bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin!

Referanslar