bize ulaşın

formu temizle
gönder

Tebrikler

Mesajını başarılı bir şekilde iletildi.

Tamam

Satış & Pazarlama

Görsel Mağazacılık
Açıklama
Günümüzde dikkat çekici bir vitrinin önemi ve gücü küçümsenemez. Vitrin ve ürünlerin sunumu alıcıları sadece mağazaya girmeye değil, aynı zamanda satın almaya da teşvik eder. Güçlü bir satış aracı olan görsel dilin evrensel görsel düzenleme ilkeleri çerçevesinde oluşturulması gerekir. Görsel Mağazacılık eğitimi müşterilerin gözüne hitap edecek ve onları potansiyel alıcılara dönüştürecek mağaza düzenlemelerine yer veriyor.
İçerik
  • Görsel Düzenleme İlkelerine Giriş
  • Vitrin Düzeni
  • Mağaza Düzeni
  • Görsel Ürün Yönetimi
  • Bir Tüyo
Özellikler
  • Tüm Çalışanlar
  • Mobil Uyumlu
Kazanımlar
  • Başarı Odaklılık
  • Verimlilik
  • Etkili İletişim
  • Müşteri Odaklılık
  • Marka Yönetimi
Diğer Satış & Pazarlama Eğitimleri

Satış & Pazarlama

Müşterilerini Tanıyan Süper Çalışan
  • EINSK0801C058
  • 10 Dakika
  • 58 Ekran

Müşterilerini Tanıyan Süper Çalışan

Açıklama
Satılan ürün ile onu alacak olan kişilerin arasında bir köprü görevi gören satış pazarlama danışmanları, bir ürünü satmanın sadece ürünün özellikleri ve kalitesine bağlı olmadığını gayet iyi bilirler. Ürünün yanında güvenilirlik, iyi hizmet, destek ve müşterileri iyi tanımak da satışı etkileyen önemli unsurlardandır. Müşterilerini Tanıyan Süper Çalışan Eğitimi müşterilerle iyi ilişkiler kurmanın ve müşterilerin istek ve ihtiyaçlarına yönelik iyi çıkarımlar yapabilmenin işe olan olumlu etkilerinden bahsediyor.

Satış & Pazarlama

Satış Danışmanının Zamanı Nasıl Geçer?
  • EINSK0802C081
  • 10 Dakika
  • 81 Ekran

Satış Danışmanının Zamanı Nasıl Geçer?

Açıklama
İsminden de anlaşılacağı gibi satış danışmanlarının temel işi satmaktır. Mesleki Yeterlik Kurumu'nun yayınladığı Satış Danışmanlığı Ulusal Meslek Standardı'ndan hareketle hazırlanan bu eğitim, satış danışmanlarının marka yönetimindeki ve müşteri memnuniyetindeki rollerine değinirken iş sağlığı ve güvenliği, çevre ve ürün güvenliğinin sağlanması, iş organizasyonu ve satış süreçleri gibi sorumluluklarını inceliyor.

Satış & Pazarlama

Müşteri İlişkilerinde Normlar
  • EINSK0804C094
  • 16 Dakika
  • 94 Ekran

Müşteri İlişkilerinde Normlar

Açıklama
Müşteri ilişkilerinde normlar, firmaların müşterileriyle etkileşimde bulunurken uymaları gereken kabul edilmiş davranış kurallarıdır. Bu normlar, firmaların müşterilere nasıl davranmaları gerektiği konusunda genel bir standart oluşturur ve müşteri memnuniyetini artırmaya yardımcı olur. Aynı isimli bu eğitimde, güncel müşteri istek ve beklentilerinin odağında doğru ve etkili müşteri iletişim teknikleri ile nasıl üstünlük elde edilebileceği konusu işlenmektedir.

Referanslar